آکادمی زبان صمیمی

    دوره رایگان مشاوره کنکور و انگیزش تحصیلی

    برندسازی در مقاصد گردشگری
    نمایش در اندازه اصلی

    کتاب برند سازی مقصد در مقاصد گردشگری که به همت جناب آقای دکتر علی صنایعی استاد برجسته دانشکده اقتصاد و امور اداری دانشگاه اصفهان و آقای احمدرضا مولایی و حمایت بی دریغ پایگاه علوم استنادی علوم جهان اسلام ترجمه و تالیف گردیده منبع ارزشمندی جهت استفاده مدیران صنعت گردشگری و همچنین دانشجویان این رشته می باشد .
    دراین کتاب که حاصل تجربه علمی و کاری بهترین متخصصین بازاریابی گردشگری دنیا می باشد سعی شده فرایند برند سازی در مقاصد گردشگری به دور از مباحث خشگ صرف علمی به زبانی ساده تشریح گردد و با ارایه تجربیات مقاصد موفق در دنیا مطالب به روشنی تبیین گردد . اهم موضوعات کتاب عبارتند از :مقاله مقدماتی از دانشمند محترم سایمون آنهولت با عنوان چرایی مقوله های مرتبط با تصویر ملی ، تشریح برند سازی ، نقش و ماهیت انواع برند ، راهنمای عملی مراحل مختلف فرایند ساحت برند ، حیات بخشیدن به برند و ارزیابی تاثیر برند

    حق تکثیر: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ، ۱۳۹۳

    ● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی بهنام شرفی را ببینید.

    » بهنام شرفیهای مرتبط:
    اقتصاد ملی و سیاست اقتصادی ایران
    سلامت سازمانی – بانک مرکزی
    اصول و اندیشه های تعاون

    نسخه ها

    حجم: ۴ مگابایت

    دریافت ها: ۱۳۳۰

    تعداد صفحات: ۱



    درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

    

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت بهنام شرفی محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
قدرت گرفته از : بک لینکس