تلگرام

    چاقی مفرط، ریسک انواع بیماری‌ها و اختلالات جسمانی را افزایش می‌دهد و سلامتی‌تان را به خطر می‌اندازد. بیماری‌هایی مانند، سکته، بیماری‌های قلبی-عروقی و فشار خون بالا.

    دویدن یک ورزش مفرح، ایمن و روشی آسان برای از دست دادن چربی‌های اضافی به صورت آرام اما مطمئن است. اما قبل از اینکه کفش‌های‌تان را بپوشید و از خانه بیرون بزنید، اینفوگرافی زیر در رابطه با دویدن و کاهش وزن را مطالعه کنید.

    در اینجا، ما برخی از نکات دویدنی که مناسب برای کاهش وزن هستند را که سبب ایجاد نتایج بیشتر نسبت به تلاش‌تان در تمرینات می‌شود را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. برای مثال آنچه می‌خورید یا آنچه که می‌پوشید (کفش مناسب و غیره) نقش مهمی در مسیر کاهش وزن‌تان دارند.

    ‘ );
    w.anetworkParams[ ad.id ] = ad;
    d.write( ‘

    پیشنهاد مطالعه: ۱۰ مورد از بهرین فواید دویدن

    نکته:

    _________________________________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________________________________

    بدن یک ماشین شگفت‌انگیز است. این ماشین به گونه‌ای طراحی شده که اگر کاری را چندین بار تکرار کنید، انجام دوباره آن برای‌تان آسان‌تر خواهد شد. این مسئله در مورد دویدن نیز صدق می‌کند.

    پس از مدتی نه تنها احساس خستگی کمتری می‌کنید (حتی اگر کماکان عرق بریزید)، بلکه متابولیسم بدن نیز یاد می‌گیرد که با این تمرینات سازگاری بیشتری پیدا کند. به طوری که کالری کمتری با تکرار آن تمرین سوزانده می‌شود. به همین دلیل است که هدف شما از دویدن و کاهش وزن در طولانی‌مدت تاثیر خود را از دست می‌دهد.

    اینفوگرافی: نکته در مورد دویدن و کاهش وزن

    تحقیقات انجام شده در دانشگاه تامپا به این نتیجه رسیده است که انجام تمریناتی مانند دویدن بر روی تردمیل به مدت ۴۵ دقیقه باعث کاهش وزن می‌شود؛ اما تنها در ابتدای راه. افراد در هفته‌های نخست چند پوند وزن کم می‌کنند و ناگهان دیگر از پیشرفت خبری نیست! چرا؟

    دلیلش این است که متابولیسم بدن در عرض یک هفته با تمرین مورد نظر وفق یافته است و دیگر به مانند قبل عمل نمی‌کند و این یعنی رسیدن به فلات! یکی از بزرگ‌ترین معضلات دویدن با سرعت و شدت ثابت این است که کالری‌های اضافی تنها به هنگام عرق کردن می‌سوزند. برای خروج از فلات این مطلب پیشنهاد می‌شود: فلات تمرین در تمرینات بدنسازی و فیتنس چیست و چگونه گرفتار آن نشوید؟

    ترجمه و تدوین: elmevarzesh.com

    منبع: runningaddicted

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت بهنام شرفی محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
قدرت گرفته از : بک لینکس